„Living Bathrooms“: Společnost Duravit zvolila svůj slogan zakládající se na podstatě značky jako vodítko k zařízení showroomu. Centrem zájmu je přímé prožívání, vcítění a zkušenost se značkou. Pro prezentaci vybraných sérií společnost vytvořila reálné prostorové situace: A tak se díky nové koupelnové sérii Cape Cod od Philippa Starcka stala příroda pevnou součástí expozice. Místo odpočinku a osvěžení s esteticky náročnými materiály a tvary. Mimořádnou pozornost vzbuzují umyvadla, která si dovedně pohrávají s kontrastem mezi chromovaným rámem a vkusnými dřevěnými povrchy. Doplňují je další aktuální designérské kousky jako P3 Comforts ze studia Phoenix Design nebo nová nábytková série, navržená Christianem Wernerem.
Uvolnění a odpočinek – tyto pocity se staly inspirací pro podobu wellness prostoru. Plovací vana Nahho, bazén Sundeck nebo nová vana Cape Cod se zde ukazují v tom nejlepším světle, během činnosti, a tak je poznáte a prožijete ve všech dílčích aspektech. Decentní dopady světla podtrhují klidnou atmosféru.